Vymáhání pohledávek a jejich analýza. Zajišťování agendy veřejných sbírek. Zajišťování informačních a organizačních prací. Výkon souvisejících správních činností.
Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.
Přihlášku do VŘ doručte nejpozději 3.7.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: 354 228 153.
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Úřednice/úředník zajišťující zejména vymáhání pohledávek
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29578620796 | aktuálnost: 04.07.2024
Město Sokolov
Úřednice/úředník zajišťující zejména vymáhání pohledávek
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC
Mzda: 24 710 - 34 820 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Rokycanova 1929, Sokolov, 35601
Region: Karlovarský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: OZP - tělesně postižený
Město Sokolov