Administrativní referent v logistice
Náplň práce
Máš předchozí zkušenost v logistice a angličtinu pro běžnou komunikaci ? Hledáš klidné a moderní prostředí menší firmy ? Pokud hledáš firmu, která ti umožní po zaučení i 2 dny pracovat z domova, přihlaš senám do výběrového řízení, stačí ti poslat životopis.
administrativní podpora v logistickém procesu firmy zadávání skladových zásob do interního systému příprava dokumentace + správa přijatých faktur zpracování objednávek od zákazníků, řešení případných reklamací pravidelný reporting spolupráce napříč celou firmou - sklad, projektový tým účast na pravidelných meetingách komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci zlepšování logistických procesů
Požadujeme
předchozí praxe v logistice alespoň 2 roky angličtina alespoň na úrovni B1/B2 ŘP B
Nabízíme
nástupní mzda 36 000 Kč, po zkušební době navýšení 13. plat částečný homeoffice (2 dny v týdnu) flexibilní pracovní doba dotované stravování ve firemní kantýně přípsěvek na volnočasové aktivity v podobě benefitní karty sick days 25 dní dovolené vzdělávací kurzy v pracovní době jazykové kurzy důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Plzeňský kraj
Obor: Doprava, logistika
Pracovní poměr: Plný úvazek