Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“).
Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání.
Potřebné znalosti a dovednosti:
- uživatelská znalost PC
- znalost MS Office
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Pracovní úvazek a jeho rozložení je možné po dohodě přizpůsobit požadavkům uchazeče o zaměstnání,
Nástup možný ihned. V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele telefonicky v době od 7:00 - 11:00 hod. či e-mailem.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Asistent/ka jednatele
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29651780718 | aktuálnost: 17.09.2024
ZEKO INVA s.r.o.
Asistent/ka jednatele
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC - základní dovednosti PC Práce s PC - textový editor (Word) Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Mzda: 140 Kč / hodinu
Místo pracoviště: Tovární 117, Český Krumlov, 38101
Region: Jihočeský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva, Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: OZP - tělesně postižený, OZP - tělesně postižený
ZEKO INVA s.r.o.