Pro našeho klienta, společnost specializující se na výrobu sportovního vybavení, hledáme kandidáta na pozici Asistent/ka prodeje pro export.
Náplň práce:
- Podpora mezinárodního obchodu se zahraničními partnery
- Komunikace s klienty, řešení požadavků
- Administrativa, příprava obchodní dokumentace a překlady
- Spolupráce s obchodním týmem, podpora osobního a profesního rozvoje
- Průzkum nových obchodních příležitostí a péče o stávající partnery
- Účast na mezinárodních veletrzích a obchodních jednáních
- Zapojení do plánování obchodní strategie a vývoje produktů
Požadujeme:
- Anglický jazyk – další jazyky výhodou
- Obchodní praxe výhodou
- Příjemné vystupování při komunikaci s klienty
- Znalost práce na PC (MS Office)
- ŘP skupiny B
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu
- Kariérní růst a rozvoj
- Odměny za práci (fixní mzdu + prémie)
- 5 dní zdravotního volna
- Notebook, příspěvek na mobil a stravování
- Místo výkonu práce: Olomouc
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou