Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování emailové korespondence od zákazníků. Zpracování došlých objednávek, reklamací, apod.
Požadavky: logické myšlení, odolnost vůči stresu.
Znalost práce na PC, MS Office.
Pracovní doba: 7:00- 15:30 hod. Kontakt: osobně úterý 9-10.00 hod, telefonicky, e-mailem.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Poznámka k jazykovým znalostem: znalost anglického jazyka
Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 28568580748 | aktuálnost: 27.06.2024
DK mont a.s.
Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC MS OfficePHP_EOL
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Místo pracoviště: 86, Mohelnice,
Region: Olomoucký kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
DK mont a.s.