Pro našeho klienta, technologickou společnost, která vyvíjí a dodává komplexní individuální řešení v oblasti automatizace, vizualizace a robotizace lakovacích a lepicích technologií, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka vedení/referent marketingu.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora pro vedení společnosti
- Organizace a zajištění chodu jednání a schůzek.
- Podpora při správě dokumentace (zakládání, aktualizace dokumentů)
- Vyřizování korespondence a telefonických hovorů
- Organizace interních aktivit a školení, řešení ad-hoc úkolů
- Administrativní a organizační podpora marketingu
Požadavky:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Organizační schopnosti, kreativitu a komunikaci
- Pokročilou znalost programů MS Office
- Loajalitu, spolehlivost, vlastní iniciativu a nadšení pro práci
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (výhodou)
Nabídka:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5týdnů dovolené
- Firemní akce a přátelské prostředí
- Pracovní telefon a notebook
- Nástup možný obratem
- Místo výkonu práce: Nučice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.