Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, jejíž královskou disciplínou je pojištění schopnosti splácet, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Support s němčinou.
Vaše náplň práce:
- Vyhledávání a ověřování informací v interním systému společnosti
- Telefonická komunikace s rakouskými zákazníky
- Kontrola příjemců výplat pojistného plnění a úhrad za doložené pokladní doklady a faktury za lékařské zprávy
- Kontrola zprostředkovatelů a bankovních účtů společnosti
- Komunikace s úřady státní správy
- Odpovědnost za evidenci a kontrolu externích dodavatelů
- Správa datové schránky
- Pravidelný reporting
Očekáváme:
- Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem či administrativní pozicí velkou výhodou
- Velmi dobrou znalost němčiny pro denní komunikaci s rakouskými klienty
- Čeština nebo slovenština na úrovni rodilého mluvčího
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém)
- Pečlivost, orientaci na detail
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- Práci v mezinárodní společnosti v přátelském týmu kolegů
- Práci na HPP, plný úvazek
- Nástupní plat 45 000 – 50 000 Kč (dle Vašich zkušeností)
- Vzdělávání podporované společností (příspěvek na vzdělávání, jazykové kurzy, externí kurzy), podpora od zkušených kolegů je samozřejmostí
- Stravenky 194 Kč/den
- 25 dní dovolené, 3 free days
- Cafeterii (18 000 bodů/rok pro sport, kulturu, vzdělání dle Vašeho výběru)
- Multisport kartu (hrazená skrze Cafeterii - 1100 bodů/měsíc)
- Refferal program – odměna do výše 50 000 Kč
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5 % z hrubé měsíční mzdy (po zkušební době)
- Příspěvek na životní pojištění
- Dárky k životním i pracovním událostem (ke svatbě, k narození dítěte, pracovnímu výročí, kulaté narozeniny)
- Slevy u firemních partnerů
- Příspěvek na prevenci proti rakovině prsu a varlat 1 500 Kč, dny zdraví (kontrola znamének, kontrola cukru v krvi, inbody apod.)
- Velikonoční a vánoční workshop
- CSR dny
- Občerstvení na pracovišti
- Po zapracování možnost částečné práce z domova (50 % pracovních dní v měsíci), flexibilitu v podobě pružného pracovního dne
- Kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.