Nabídka práce (1 641)
Úředníci zahraničních vztahů
(Mírová 1200, Sušice)
Náplň práce: komunikace se zahraničními klienty, tvorba cenových nabídek, psaní obchodní korespondence, příprava smluvní dokumentace, administrativa, řešení nesrovnalostí v dodávkách zboží a fakturaci Požadavky: aktivní znalost anglického a ruského jazyka slovem i písmem na úroveň B-2, velmi dobrá…
Mzda: 26 200 Kč / měsíc
Všeobecní administrativní pracovníci
(Dělnická 213/12, Praha, 17000)
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Mgr. Jiří Kadala, svůj strukturovaný životopis prosím, posílejte na email: info@larid.cz Náplň práce: Administrativní podpora chodu společnosti Evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací Otevírání, rozdělování a odesílání pošty Kopírování dokumentů…
Mzda: 18 900 Kč / měsíc
Kontakt: sales@emeg.cz Ačkoli tato pozice nevyžaduje žádnou formální kvalifikaci, pracovní znalost svahilštiny a angličtiny je podmínkou. Způsobilost pro tuto práci musíte prokázat již při podávání žádosti. Nejprve musíte zaslat svůj životopis (ve formátu PDF) a motivační dopis v angličtině (v MS…
Mzda: 18 900 Kč / měsíc
Odborní administrativní zaměstnanci
(Spálená 6/2, Praha, 12000)
Kontakt: Ševčíková Pavlína Ing., tel.: 221932617, e-mail: PSevcikova@msoud.pha.justice.cz Místo výkonu práce: Spálená/Slezská Upřesňující informace: " komplexní zajišťování spisové služby, zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek " práce v informačních systémech …
Mzda: 18 900 - 27 260 Kč / měsíc
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Karolína Ašerová, tel.: +420 728 015 361 po-pá 9-15h, e-mail: aserova@visapoint.online - znalost AJ podminkou - komunikativnost - komunikace s klienty ze zahraničí při vyřizování víz, komunikace s úřady a zahraničními obchodními partnery - praxe na obdobné pozici min.…
Osobní asistent/ka
(Kaprova 42/14, Praha)
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Hana Karásková, tel.: 731 117 052, e-mail: info@ozealkonzult.cz oba cizí jazyky písmem i slovem plynně : angličtina, igbo zam. výhody : pružná pracovní doba, home office Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Všeobecní administrativní pracovníci
(Na bojišti 1470/24, Praha, 12000)
První kontakt e-mailem Náplň práce: podpora zahraničních studentů, víza, ubytování, řešení problémů Důraz na týmovou práci, časovou flexibilitu Požadavky: Jazyk: japonstině a angličtina plynně. Dobrá znalost MS Office. Pečlivost, zodpovědnost, dobrá pracovní morálka, důraz na týmovou spolupráci,…
Administrativní pracovník/ice
(Hlinská 457/2a, České Budějovice, 37001)
Čistý výpis z evidence rejstříku trestů NABÍZÍME: Možnost profesního vzdělávání Pevný výplatní termín Zázemí stabilní společnosti Kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně na adrese Hlinská 457/2a, České Budějovice 370 01 v době 7,00-15,00 hod. Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Všeobecní administrativní pracovníci
(Václavské náměstí 837/11, Praha, 11000)
Jana Bošinová, e-mail: office@pragongroup.cz Praxe v administrativě obchodní společnosti, samostatné jednání dle pokynů zaměstnavatele. Výborná znalost práce na PC a aplikací MS Office. Řidičský průkaz skupiny B, souhlas s vysíláním na pracovní cesty i mimo ČR. Znalost ukrajinského jazyka na…
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc
Všeobecní administrativní pracovníci
(Kopečná 3/23, Brno, 60200)
První kontakt e-mailem. Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací, otevírání, rozdělování a odesílání pošty, kopírování dokumentů, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám,…
Mzda: 21 800 - 23 000 Kč / měsíc
Staff Associate, Customer Relations
(Palachovo náměstí 726/2, Brno)
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou,…
Mzda: 29 300 Kč / měsíc
Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví
(Gellnerova 478/12, Mladá Boleslav, 29301)
Prvotní informace: emailem: spectrumdent@seznam.cz Upřesnující informace: Do našeho kolektivu přijmeme komunikativní asistentku/asistenta na pozici administrativní pracovník. Při osobním pohovoru podrobnější informace a specifikace práce. Podmínka: praxe v ambulantním zařízení, znalost českého,…
Mzda: 25 000 Kč / měsíc
Litvina Natalia Ing., tel.: 774 172 770, e-mail: Anita.savchur@gmail.com Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Mzda: 27 000 Kč / měsíc
ŘP sk.B, znalost PC, Excel, fakturace, základní znalost programu Raaltrans, Kimocom, flexibilita, komunikace s řidiči, Aj a ruský jazyk výhodou, příprava podkladu pro účetnictví, příprava smluv Směnný provoz: Turnusové služby
Úředníci zahraničních vztahů
(Mírová 1200, Sušice)
Náplň práce: komunikace se zahraničními klienty, tvorba cenových nabídek, psaní obchodní korespondence, příprava smluvní dokumentace, administrativa, řešení nesrovnalostí v dodávkách zboží a fakturaci Požadavky: aktivní znalost anglického a ruského jazyka slovem i písmem na úroveň B-2, velmi dobrá…
Mzda: 26 200 - 29 000 Kč / měsíc
YANJUN ZHANG, e-mail: unicargo23zh@seznam.cz Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů. Zpracování dat,…
Mzda: 24 000 Kč / měsíc
Administrativní pracovník
(Lidická 880/33, Ostrava, 70300)
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt osobně po předchozí domluvy na č. 773 575 730, e-mailem petra.polkorabova@startin.cz Požadavky: - trestní bezúhonnost - znalost jazyka ruského nebo ukrajinského (slovem i písmem) - práce na PC (word, excel) - uživatelská úroveň - řidičský…
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
(Holandská 854/1, Brno, 63900)
Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + francozsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 5 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy z celého světa (bookovaní letenek, servis spojený s cestou, ticketing…), a…
Administrativní pracovník pošta partner OZP/OZZ
(Malostranské náměstí 36/22, Praha)
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Míková Darina Bc., tel.: 725828376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner do lokality Praha, Malá Strana. Jedná se o administrativní práci - jednoduché poštovní služby jako např. příjem x výdej poštovních poukázek, listovních…
Mzda: 7 988 - 13 313 Kč / měsíc
Asistentka jednatele
(Tuřanka 858/98a, Brno, 62700)
Běžná administrativní agenda společnosti (pošta, emaily, telefonáty, smlouvy, pokladna, rezervace hotelů, letenek, služební cesty, individuální úkoly, ...) NUTNÁ ZNALOST ČEŠTINY, ANGLIČTINY A RUŠTINY NA POKROČILÉ ÚROVNI - V PÍSEMNÉ I MLUVENÉ FORMĚ! Překlady dokumentů i simultánní tlumočení na…
Mzda: 30 000 Kč / měsíc