Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (147)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Převoz osobních automobilů mezi pobočkami AAA Auto Kurýrní služby apod.

Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.

Administrativní správce nemovitosti

(Horská 6, Trutnov, 541 01)

Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Koordinátor/ka registrací

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Koordinace žádostí souvisejících s registrací léčivých přípravků, jejich změn a prodloužení – národní a evropské procedury, kde ČR zastává pozici referenčního (RMS) nebo zúčastněného (CMS) členského státu Odpovědnost za chod a dodržování termínů jednotlivých přidělených řízení v průběhu…

Rozpočtář/ka odvětví – doba určitá (zástup za RD a MD)

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

🔎 Do týmu oddělení rozpočtářů Magistrátu města Ostravy hledáme nového kolegu/novou kolegyni! 👉 Pokud máte praxi v oboru a zkoušku odborné způsobilosti už za sebou, super, ale není to podmínkou! Šanci totiž dáváme i čerstvým absolventům 🎓. 👉 Budete se podílet na tvorbě rozpočtu města Ostravy,…

Zdravotního laboranta/ku

(Na slupi 450, Praha, 12800)

- registrace a zpracování biologického materiálu, - základní molekulárně biologické metody (izolace DNA, PCR amplifikace, aj.).

Co vás čeká na pracovní pozici:Přímo na pobočce jste k dispozici zákazníkům a reagujete na jejich otázky a požadavky.Staráte se o prezentace vozů, zkušební jízdy a asistenci při uzavírání obchodů.Spolupracujete s obchodním týmem, aby se zákazník cítil komfortně po celou dobu nákupu.Po důkladném…

Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích služeb. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí.Po důkladném zaškolení se budete podílet na…

Budeš mít na starosti celý proces výkupu od A do Z, a to znamená: Komunikaci se zákazníky, kteří dorazí k nám na pobočku. Posouzení technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností). Posouzení vizuálního stavu vozidel. Nacenění možných oprav. Prezentaci cenové nabídky. Drobné…

Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty

Referent oddělení územního rozhodování - SÚ

(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)

Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona

Regionální manažer - Olomouc

(Horní náměstí 7, Olomouc, 779 00)

REGIONÁLNÍ MANAŽER - Olomouc Chceš pracovat ve společnosti, která je 100 let světovou jedničkou v právní ochraně? Jak si představujeme naši spolupráci: •Pojď si vybudovat tým svých snů. Nebudeš stavět úplně na zelené louce. Čeká tě tým stávajících úspěšných obchodníků, které budeš dále rozvíjet…

komplexní právní činnosti v oblastech působnosti odboru kultury a školství – zejména právní podpora procesu poskytování dotací a podpor v oblasti kultury a školství, v oblasti realizace projektů kultury a školství, i s podporou externích zdrojů, v oblasti metodické podpory zřizovatelům škol a…

Právník/právnička odd. právního a veřejných zakázek

(Havlíčkovo náměstí 700, Praha, 13000)

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 18. 6. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička) s místem…

Mzda: 27 000 - 60 000 Kč / měsíc

• Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb.• Příprava smluv a dokladů.• Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, leasingové společnosti).• Práce s finanční hotovostí.• Administrativní podpora prodeje vozidel.

Mzda: 180 - 180 Kč / měsíc

Laborant/ka Oddělení biologických metod

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Kontrola kvality laboratorních metod a jejich validace v souladu s příručkou kvality laboratoře Provádění náročných laboratorních prací za použití více speciálních přístrojů s různým programovým vybavením včetně pokročilé diagnostiky závad a jejich odstraňování v rozsahu doporučeném výrobcem a…

Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance

(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)

Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…

Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům

Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu

Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …

1 2 3 4 5 6 7 8

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů