Náplň práce: - péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení, poradenství
- z důvodu nového obchodního místa, z důvodu rozšíření obslužnosti našich klientů hledáme nové kolegy
Osobní přístup, poradenství a digitální technologie. To je, co nás vystihuje. Pomozte nám naplnit naše cíle a porosteme společně. Rozjeď svou kariéru na plno právě s námi!
Očekáváme: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci.
Nabízíme: nadstandardní finanční ohodnocení, zázemí silné a stabilní společnosti, možnost kariérního růstu.
Firemní benefity, slevy na produkty, ucelený systém vzdělávání.
Kontakt na tel. nebo e-mail.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Manažer/ka klientského servisu
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29623660709 | aktuálnost: 01.08.2024
Generali Česká Distribuce a.s.
Manažer/ka klientského servisu
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Mzda: 25 000 - 35 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Velkomoravská 2370/5, Hodonín,
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Generali Česká Distribuce a.s.