Nabídka práce (1 603)
Administrativní asistent/ka
(Praha)
Guržij Vladimir, e-mail: artem@hodie.cz Sjednávání a plánování schůzek, Obsluhování zákazníků. Požadavky: Komunikační schopnosti, Přátelský přístup, Znalost MS Office Ruština výhodou Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 21 000 Kč / měsíc
Kontakt: Tumurbaatar Temuulen, e-mail: temuulent@seznam.cz Znalost thajského jazyka na úrovni rodilý mluvčí. Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 18 900 Kč / měsíc
Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení
(Vídeňská 102/113, Brno, 61900)
První kontakt e-mailem. Znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou z důvodu komunikace s klienty ze zahraničí. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 21 300 Kč / měsíc
Accounts Receivable Coordinator
(Veveří 3163/111, Brno, 61600)
První kontakt e-mailem. Požadavky: dobrá znalost angličtiny. Komunikace se zákazníky/distributory dle přiděleného portfolia. Vymáhání pohledávek, sjednávání platebních kalendářů atp. Aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizích jazycích jak písmem, tak…
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména s MS Access a MS Excel Office - Předchozí zkušenost s prací v mezinárodním prostředí - Anglický jazyk na komunikativní úrovni Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 35 000 Kč / měsíc
KONTAKT : Chundela David, tel.: 722 555 998, e-mail: david.chundela@pplstaffort.cz, info@skupinappl.cz POHOVOR : U Elektry 203/8, Praha 9 - středy od 10:00 do 14:00h Všeobecní administrativní pracovníci vykonávají různé kancelářské a administrativní činnosti podle stanovených postupů: evidence,…
Mzda: 19 700 Kč / měsíc
User&Implementation Consultant
(Holandská 854/1, Brno, 63900)
První kontakt e-mailem. Lufthansa InTouch Brno přijme kandidáta na pozici User&Implementation Consultant. Tato pozice vyžaduje znalost anglického + německého nebo italského jazyka, a současně znalost prostředí zákaznického servisu leteckých společností a zkušenosti na pozici Customer Service…
MÍSTO VÝKONU PRAHA Kontakt: e-mail: sabina.mullerova@ab-inbev.com španělština na úrovni rodilý mluvčí, plynulá angličtina podmínkou, ostatní jazyky výhodou, znalost MS OFFICE, analytické a technické dovednosti, komunikační dovednosti na vysoké úrovni, zkušenost na obdobné pozici ideálně 3 roky …
Kontakt: SAADATKAN DAMINOVA, tel.: 775294011, e-mail: daminovasad@seznam.cz, osobně: Praha, Revoluční 13 - 9.8.2023 10-17h Upřesňující informace: Znalost ruštiny, angličtiny, kyrgyzského jazyka (výhodou) Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Zapisování, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů. Poskytování různorododých informací, informačních a jiných písemností a materiálů podle obecně daných postupů. Prvotní kontakt na zaměstnavatele: - osobně: dle telefonické…
Kontakt: Cherevatyi Vladyslav, e-mail: v_cherevatyi@ukr.net Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Mzda: 27 000 Kč / měsíc
Kontakt: Horská Daniela, tel.: 739 243 128, e-mail: info@gedost.cz Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 22 200 Kč / měsíc
Odborný administrativní pracovník/ice v oblasti zdravotnictví
(Nemocniční 429, Český Krumlov, 38101)
Ověřeno 12.2.2024 Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Odborný administrativní pracovník/ice v oblasti zdravotnictví
(Nemocniční 429, Český Krumlov, 38101)
Ověřeno 12.2.2024 Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Hledáme správce sportovního centra, který si sestaví vlastní tým, který povede, nevadí mu pohyblivá pracovní doba, má řidičské oprávnění skupiny B, zvládá práci na PC (Word, Excell), je komunikativní, má zkušenosti s marketingem. Nabízíme práci ve stabilní firmě, která je na trhu několik let. …
Mzda: 30 000 Kč / měsíc
Všeobecný administrativní pracovník / pracovnice
(Bieblova 1110/1b, Hradec Králové, 50003)
VŠEOBECNÝ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE - Místo výkonu: Bieblova č.p. 1110/1b, 500 03 Hradec Králové 3 - Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle domluvy, pružná pracovní doba - Náplň práce: zajištěni chodu kanceláře, běžná administrativa - Požadujeme: pracovitost, ochotu cestovat v…
Referent správy daní
(nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Praha, 17000)
KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání…
Mzda: 30 939 - 46 546 Kč / měsíc
Front Office, administrativa
(Beranových 130, Praha, 19900)
Hofmanová Lenka, tel.: 778 741 330 / 732 763 678, e-mail: jobs@flyingacademy.com Jazykové znalosti - český jazyk, dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem, práce na PC, občasné víkendové směny Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 20 000 - 25 000 Kč / měsíc
Všeobecní administrativní pracovníci
(Vídeňská 11/127, Brno)
První kontakt e-mailem, osobně nebo telefonicky Po - Pá od 10:00 - 14:00 hodin. Náplň práce: maximální podpora společnosti, práce na samostatných úkolech, administrativní a organizační činnosti Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Mzda: 21 800 Kč / měsíc
Sales Coordinator
(Veveří 3163/111, Brno, 61600)
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s ditributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému (SAP) a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení reklamací, dodatečných služeb…
Mzda: 30 000 Kč / měsíc