Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 641)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Administrativní správce nemovitosti

(Horská 6, Trutnov, 541 01)

Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Úředník odboru řízení projektů

(Závodní 353, Karlovy Vary, 36006)

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví + 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední…

Představujeme ideální šanci pro jazykově nadané nadšence, kteří bravurně ovládají němčinu, ale nečiní jim potíže ani domluvit se anglicky! Hledáme nové talenty pro zkušený tým zákaznického servisu, kde je pro-klientský přístup samozřejmostí a ochota pracovat ve flexibilně nastavitelném třísměnném…

Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista.   Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…

Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista.   Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Koordinátor/ka klinických hodnocení

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Komplexní zajišťování a koordinace složitých úkolů a činností spojených s posuzováním žádostí o klinická hodnocení předložená prostřednictvím CTIS (EU portálu), podílení se na koordinaci na národní úrovni Koordinace činnosti etických komisí zapojených do posuzování žádostí podaných…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista.   Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…

Telefonická komunikace s našimi klienty, bez studených kontaktů Doporučování dalších produktů našim spokojeným zákazníkům Drobná administrativa spojená s péčí o klientské portfolio

Mzda: 25 000 - 50 000 Kč / měsíc

dělnické pozice různých specializací THP pozice různých odborností administrativní pozice

Are you an experienced leader in customer service looking for a new challenge? We are excited to announce the opening of newly created position for a Customer Care Team Lead. This team will be dedicated to managing service requests from our clients, ensuring that their technical needs and concerns…

Budete klíčovým komunikačním mostem mezi našimi japonskými a českými týmy Zajistíte tlumočení a překlady při obchodních jednáních, školeních, konferencích a prezentacích Monitorujete a řešíte zákaznické požadavky a problémy s cílem dosáhnout maximální kvality Spolupracujete na projektech…

Mzda: 42 500 - 58 000 Kč / měsíc

Budete klíčovým komunikačním mostem mezi našimi japonskými a českými týmy Zajistíte tlumočení a překlady při obchodních jednáních, školeních, konferencích a prezentacích Monitorujete a řešíte zákaznické požadavky a problémy s cílem dosáhnout maximální kvality Spolupracujete na projektech…

Mzda: 42 500 - 58 000 Kč / měsíc

1 2 3 4 5 6 7 8 9 83

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů

Oblíbené nabídky (1)