pracoviště Hulín
- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisních zakázek, agenda spojená s výjezdy techniků (víza, zvací dopisy, rezervace hotelů), spolupráce na logistice servisních akcí, reporting výsledků oddělení, administrativní podpora v rámci oddělení
- Požadujeme: práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk na komunikativní úrovni, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, samostatnost a analytické myšlení
- Výhodou: uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.)
- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, bonusy/prémie, dovolená navíc, nástup možný ihned
- Kontakt telefonický Po-Pá, 8:00-14:00 hod. (paní Pospíšilová, tel: 573 327 210), nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: katerina.pospisilova@toshulin.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.
Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Poznámka k jazykovým znalostem: mírně pokročilá
Specialista/ka péče o zákazníky
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29598560795 | aktuálnost: 28.06.2024
TOSHULIN, a.s.
Specialista/ka péče o zákazníky
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC
Požadované jazykové znalosti
Anglický | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Wolkerova 845, Hulín, 76824
Region: Zlínský kraj
Obor: Služby, osobní služby, au-pair
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy
TOSHULIN, a.s.