Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (25)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.

Administrativní správce nemovitosti

(Horská 6, Trutnov, 541 01)

Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

Koordinátor/ka klinických hodnocení

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Komplexní zajišťování a koordinace složitých úkolů a činností spojených s posuzováním žádostí o klinická hodnocení předložená prostřednictvím CTIS (EU portálu), podílení se na koordinaci na národní úrovni Koordinace činnosti etických komisí zapojených do posuzování žádostí podaných…

Úředník odboru řízení projektů

(Závodní 353, Karlovy Vary, 36006)

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví + 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední…

Co vás čeká kompletní vedení obchodní agendy odběrného místa denní komunikace se svěřeným segmentem odběratelů a zajištění jejich potřeb měsíční fakturace dle odečtů z měřičů tepla a kontroly správnosti dat udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky řešení reklamací spotřeb práce v…

Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích služeb. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí.

• Komunikovat s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.• Připravovat smlouvy a potřebné doklady.• Spolupracovat s poskytovateli služeb jako jsou banky, pojišťovny.• Pracovat s finanční hotovostí.• Poskytovat administrativní podporu při prodeji vozidel.

Komunikace s klienty při prodeji leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Příprava smluvní dokumentace a podkladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje a nákupu vozidel.

Mzda: 50 000 - 70 000 Kč / měsíc

Co vás po zaškolení čeká? kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Jaké…

Referent OST

(Boloňská 478, Praha, 10900)

Bližší informace k výše uvedené pracovní pozici a postup jak se přihlásit do výběrového řízení je uveden na našich web stránkách www.praha15.cz v sekci „volná místa“.

Asistentka – administrativní výpomoc

(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)

administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.

Odborné zabezpečení vedení účetnictví MČ v rámci ustanovení zákona č. 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze. Platová třída: 10 Více informací na: https://www.praha-libus.cz/volna-mista E-mail: ekonom@praha-libus.cz Výběrové řízení je prodlouženo do 20.5.2024.

Odborné zabezpečení činnosti na úseku majetku v rámci ustanovení zákona č. 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze. Platová třída: 10 Více informací na: https://www.praha-libus.cz/volna-mista E-mail: ekonom@praha-libus.cz Výběrové řízení je prodlouženo do 20.5.2024.

Odborné zabezpečení činnosti na úseku energetické koncepce MČ v rámci ustanovení zákona č. 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze. Platová třída: 10 Více informací na: https://www.praha-libus.cz/volna-mista E-mail: ekonom@praha-libus.cz Výběrové řízení je prodlouženo do 20.5.2024.

Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích služeb. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí.

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů.Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

1 2

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů