Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (147)

Zadaným požadavkům neodpovídá žádná pracovní nabídka. Vyhledávání bylo rozšířeno na níže uvedené pozice.

Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.

Mzda: 150 - 150 Kč / měsíc

Čištění exteriérů a interiérů vozů. Péče o čistotu prodejní plochy. Péče o čistotu vozů na prodejní ploše. Drobné převozy aut.

Manažer obchodní skupiny / obchodní zástupce - celá ČR

(Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 14000)

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, největší evropský specialista na právní ochranu. OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - CELÁ ČR O D.A.S.: Účelem společnosti D.A.S. právní ochrana je pomáhat klientům při jejich právních záležitostech. V České republice služby poskytujeme…

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů.Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.

Vedoucí oddělení smluvních vztahů – Magistrát města Ostravy

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

povedete pracovníky oddělení smluvních vztahů, budete je motivovat a koordinovat; zapojíte se do zajímavých projektů spojených s nakládáním s majetkem města – například rekonstrukce věžového domu Ostrčilova, Koncertní hala města Ostravy, rozvoj strategických rozvojových zón města a mnohé jiné,…

Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…

• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

Zajištění chodu recepce. Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů.

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Administrativní a koordinační podpora HR oddělení. Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců. Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců. Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních. Zapojení do preboardingu a onboardingu…

Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…

Transport vozidel mezi pobočkami. Asistence při nakládce a vykládce. Péče o vozidlo. Vedení knihy jízd.

Asistent/ka administrativy, financí a fakturace

(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)

zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…

Převoz aut mezi pobočkami. Přivezení/odvoz zákazníků. Jízdy na poštu, STK apod.

Převoz aut mezi pobočkami. Přivezení/odvoz zákazníků. Jízdy na poštu, STK apod.

Úklid kanceláří, chodeb, sociálních zařízení apod.

Mzda: 120 - 120 Kč / měsíc

1 2 3 4 5 6 7 8

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů