Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá odbornou podporou výkonu státní správy na úseku ochrany přírody a krajiny, hledáme vhodného kandidáta na pozici Správce ICT.
Náplň práce:
- Sledování a zajištění chodu aplikačních procesů a jejich průběžné optimalizace v průběhu realizace projektu/administrace dotací OPŽP
- Testování nasazovaných změn a analytická podpora při řešení uživatelských a zadavatelských požadavků
- Administrace řízení přidělování práv a rolí pro odpovídající části systému a komunikace s uživateli při řešení problémů s přístupem, nebo vyřízením jejich žádosti s ohledem na případné technické problémy
- Zajišťování podpory aplikace pro tvorbu přílohy rozpočtu žádosti o dotaci OPŽP, zajištění technické podpory pro reporting, správu a údržbu funkční provazby jednotlivých informačních systémů pro administraci žádostí a projektů
- Podpora aktualizace řídících číselníků nastavení výzev administrace dotací OPŽP a aktualizace limitů nákladů obvyklých opatření
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělaní min. v bakalářském stupni
- Praxe na obdobné pozici je výhodou
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Organizační schopnosti, iniciativní přístup k řešení úkolů, komunikativnost
- Zkušenosti s týmovou prací a koordinační rolí
- Analytické myšlení
- Znalost angličtiny výhodou
- Zkušenosti s použitím jazyka SQL a prací v databázi výhodou
- Znalost datového modelování a práce s prostorovými daty výhodou
- Pokročilé znalosti práce s GIS výhodou
Nabízíme:
- Platové podmínky vycházející z 12. platové třídy (s přihlédnutím k dosaženému vzdělání a uznatelné praxi), kvalitní osobní ohodnocení a odměny dle dosažených výsledků
- Perspektivní a zajímavou práci v oboru informatiky ve spojení s ochranou přírody
- Dlouhodobou spolupráci na plný úvazek
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Pružnou pracovní dobu
- Možností homeoffice po zapracování
- Zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování a osobní rozvoj, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, firemní společenské a sportovní akce
- Kvalitní technické vybavení - notebook, služební mobilní telefon
- Možnost sebevzdělávání v souvislosti s plněním úkolů
- Možnost profesního vzdělávání formou odborných školení, kurzů, jazykových kurzů, konferencí, včetně případné certifikace
- Místo výkonu práce: Praha - Chodov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.