Pro našeho klienta, společnost zabývající se vývojem a implementací informačních systému pro řízení a správu sítí čerpacích stanic, hledáme vhodné kandidáty na pozici OFFICE MANAGER/KA.
Náplň práce:
- Běžná administrativní činnost
- Přípravy podkladů pro účetnictví a kontrola faktur našich kontraktorů
- Vyřizování korespondence
- Dohled/administrace nad logistikou zásilek pro náš tým v ČR a SR a zodpovědnost za sklad
- Komunikace s interním týmem a partnery
- Ad-hoc záležitosti plynoucí z chodu kanceláře
Očekáváme:
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Zájem pracovat v přátelském, neformálním prostředí – 100 lidí v rámci společnosti, 3 zaměstnanci v Pražském officu
- Zkušenost a dobrou znalost s prací v MS Office
- Komunikační schopnosti
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a vysoké pracovní nasazení
- Řidičský průkaz sk.B – výhodou
- Komunikativní znalost AJ – minimálně B1
Nabízíme:
- Benefity v podobě 5 týdnů dovolené a občerstvení na pracovišti
- Spolupráce HPP/IČO
- Platové rozmezí 30 000 – 40 000 Kč dle seniority
- Stravenky a příspěvek zaměstnavatele
- Samostatnou a zodpovědnou práci
- Stabilitu a férové jednání
- Firemní akce s českým a slovenským týmem
- Místo výkonu práce: Praha - Vysočany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.