Logistický administrativní referent - 2 dny homeoffice
Náplň práce
Máš předchozí zkušenost v logistice a angličtinu pro běžnou komunikaci ? Hledáš práci v logistickém prostředí se zázemím menší firmy ? Pokud by si rád/ráda pracovala občas z domova, přihlaš se nám do výběrového řízení, stačí ti poslat životopis.
administrativní podpora pro logistické centrum zadávání skladových zásob do systému SAP příprava dokumentace + správa přijatých faktur zpracování objednávek od zákazníků řešení případných reklamací pravidelný reporting spolupráce napříč celou firmou účast na pravidelných poradách komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci zlepšování logistických procesů práce v menším kolektivu
Požadujeme
předchozí praxe v logistice (admin. referent, disponent, logistik) angličtina alespoň na úrovni B1/B2 ŘP B
Nabízíme
nástupní mzda 36 000 Kč, po zkušební době navýšení 13. plat částečný homeoffice (2 dny v týdnu) flexibilní pracovní doba dotované stravování ve firemní kantýně příspěvek na volnočasové aktivity sick days 25 dní dovolené vzdělávací kurzy v pracovní době jazykové kurzy důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Plzeňský kraj
Obor: Administrativa, Doprava, logistika
Pracovní poměr: Plný úvazek