L1/L2 support v Praze
Náplň práce
Připojte k projektu pro našeho mezinárodně operujícího klienta. Hledáme kandidáty do nově vznikajícího týmu, který bude poskytovat technickou podporu.
Poskytování podpory a řešení problémů týkajících se počítačového hardwaru a softwaru. Dokumentace problémů koncových uživatelů Správa nevyřízených požadavků (ticketovací systém SNow)
Požadujeme
Ideálně 2 roky zkušenosti na podobné pozici Dobrá znalost principů IT Zkušenost s řešením problémů se softwarem, hardwarem a zálohováním dat Angličtina na komunikativní úrovni Výhodou: zkušenost s tiketovým systémem Service Now (SNow), Intune, ActiveDirectory
Nabízíme
25 dní dovolené, 2 sick days, 1 narozeninový den Příspěvek na dopravu (MHD) Příspěvek na stravenkový paušál přímo do mzdy Multisport karta Penzijní připojištění Dodatková SIM karta pro rodinné příslušníky
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek