Co budete dělat?
- definovat postupy, pravidla a rizikové limity
- rozvíjet a monitorovat systém řízení rizik
- identifikovat a odborně posuzovat rizika v různých oblastech
- dohlížet na řízení rizik a kontrolovat dodržování rámců a metodik
- poskytovat metodickou podporu a spolupracovat s odbory magistrátu
- připravovat podklady a reporty pro vedoucí odboru, primátora a výbor
- vést potřebnou dokumentaci
Požadované kompetence?
✔️ odborné znalosti v oblasti účetnictví, finančních analýz a řízení rizik
✔️ základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb. a povědomí o činnostech odborů magistrátu
✔️ počítačová a numerická způsobilost, informační a datová gramotnost
✔️ skvělé komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod tlakem
✔️ výkonnost, samostatnost, dobré plánovací a organizační schopnosti
✔️ praxe v oblasti řízení rizik, auditu nebo kontroly a ve veřejné správě je výhodou
Co Vám nabízíme?
💼 Stabilní a zajímavou práci
📈 Možnost profesního rozvoje
🏠 Flexibilní pracovní dobu
Pozor! Přihlášku a potřebné dokumenty je nutné dodat podle zákona č. 312/2002 Sb.
Kompletní informace najdete zde: Odkaz
Těšíme se na Vaši přihlášku! 👩💼👨💼