VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč) - ref. 62097 - Jihomoravský kraj - Advantage Consulting, s.r.o. - JobDNES.cz

Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Výkonná asistentka/zástupce ředitele (80 – 110 000 Kč)

referenční číslo: 62097 | aktuálnost: 14.02.2025 2025-02-14T18:06:42+00:00 2025-02-14T18:06:42+00:00

Advantage Consulting, s.r.o.

Pro našeho významného klienta hledáme dynamickou a energickou pravou ruku Generálního Ředitele, která bude hrát klíčovou roli v úspěšném řízení společnosti. Pokud jste mistrem organizace, komunikace a multitaskingu a máte schopnost efektivně řešit každou situaci, pak hledáme právě Vás! Mějte snovou práci a pomozte nám budovat budoucnost! Zašlete nám Váš životopis ještě dnes!
Ředitel české společnosti, která se točí kolem developerských projektů a realit, hledá ambiciózní posilu na pozici:

VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)

Výkonná asistentka/zástupce ředitele (80 – 110 000 Kč)

Náplň práce

  • Budete pravou rukou Generálního ředitele, což znamená, že budete mít rozhodovací pravomoc v rámci svěřené agendy
  • Asistence při realizaci klíčových projektů, sledování termínů a zajištění potřebné dokumentace
  • Koordinace úkolů a sledování postupu projektů
  • Spolupráce s právními poradci a úřady
  • Rozvoj a implementace dlouhodobých strategií rozvoje společnosti
  • Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými partnery a klienty
  • Pravidelné reportování výsledků projektů majiteli společnosti
  • Příprava a prezentace návrhů a analýz pro rozhodování
  • Řešení ad-hoc situací v rámci zvolené agendy


Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo ekonomie
  • Zkušenosti s plánováním a realizací dlouhodobých projektů
  • Praxi v rámci managementu a rozhodování v rámci společnosti
  • Silné analytické a strategické myšlení
  • Výborné organizační a plánovací schopnosti.
  • Zkušenosti s realizací investic (developerské projekty, společnosti apod.) - VÝHODOU
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (řešení zahraničních investic a komunikace s dodavateli)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, flexibilitu, zápal pro věc, nadšení v rámci oboru


Nabízíme

  • Zázemí stabilního českého koncernu – jistota a podpora na každém kroku
  • Nadstandardní finanční ohodnocení + motivační bonusy – vaše úsilí bude náležitě odměněno.
  • Férové jednání a skvělý mentor v podobě pana ředitele – učte se od nejlepších!
  • Služební automobil i pro soukromé účely – jezděte stylově, ať už do práce nebo na výlet
  • Dovolenou navíc – protože odpočinek je důležitý
  • Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému životnímu stylu
  • Telefon, notebook – moderní technologie vždy po ruce
  • Příspěvek na penzijní připojištění – myslete na svou budoucnost
  • Kanceláře v centru Brna – pracujte v srdci města
  • Místo výkonu práce: Brno + cestování v rámci ČR i zahraničí


Mzda: 80 000 - 110 000 Kč / měsíc

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa, Management