Back office coordinator - praha (A12625)
referenční číslo: A12625 | aktuálnost: 18.06.2024
Do přátelského kolektivu hledáme samostatnou, zodpovědnou a loajální kolegyni/kolegu na pozici BACK OFFICE COORDINATOR.Máte výborné organizační schopnosti a chcete zároveň získat zkušenosti v mezinárodní společnosti? Pak je tato pozice určena právě pro vás.
Back office coordinator - praha (A12625)
Náplň práce
- Office management - komplexní podpora oddělení: objednávání kancelářských potřeb, zajištění podpory německých výkupních poboček, evidence marketingového materiálu, rezervace zasedacích místností, zajišťování chodu kanceláře, spolupráce se správcem budovy na opravách v oddělení
- Administrativní podpora manažera oddělení: organizace služebních cest, částečná agenda zpracování dokladů pro německý trh
- Spolupráce s HR oddělením: práce v personálním systému, pravidelná aktualizace organizační struktury oddělení, spolupráce na onboardingu nových kolegů
- Samostatné projekty v rámci oddělení – spolupráce na organizaci teambuildingu a vánočního večírku, příprava plánu dovolených
Požadujeme
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici výhodou
- Angličtina – pokročilá znalost, mluvená i písemná forma (znalost obchodní angličtiny výhodou)
- Němčina – výhodou
- Výbornou znalost MS Office - především Excel a Power Point
- Smysl pro detail a týmovou spolupráci
Nabízíme
- Být součástí nadnárodní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
- Možnost rychlého kariérního růstu
- Moderní a příjemné pracovní prostředí
- Motivační systém odměňování
- Firemní vzdělávací program – soft i hard skills
- Firemní benefity – Multisport, uLekare.cz, mobilní tarif, slevy na sport, kulturu, dovolenou
- Hlavní pracovní poměr
- Nástup možný ihned
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Firemní akce, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vzdělávací kurzy, školení