Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 555)

Pro našeho klienta hledáme Customer Care Specialistu. Náš klient se zabývá obchodem s komponenty v oblasti automotive. Pokud Vás baví komunikovat s lidmi, zároveň si rozumíte s čísly, máte smysl pro pořádek v dokumentech a zákaznickou orientaci, tak je to pozice právě pro Vás. Neváhejte a pošlete…

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Vedení technických dokumentací Správa s zajištění oprav Kalkulace a cenové nabídky Kontrola termínů, harmonogramů Dodržování BOZP a PO Správa a zajištění revizí Reporty, analýzy, návrhy na zlepšení

Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc

vedení administrativní agendy výroby evidence majetku a zajištění oprav koordinace školení pracovníků evidence profesních průkazů práce na Adhoc úkolech

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system

Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc

Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků

Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc

Objednávky materiálu a řešení cen a dalších souvislostí spojených s materiálem bude Váš denní chleba Budete komunikovat s dodavateli ze zahraničí a proto potřebujete velmi dobrý Anglický jazyk Na Vašich bedrech bude, aby byl materiál stále dostupný ve skladu a společnosti nic nechybělo k výrobě…

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

Odborný asistent/ka

(Čelákovice)

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá opracováním plochého skla a výrobou zrcadel, hledáme vhodného kandidáta na pozici Odborný asistent/ka. Náplň práce: Částečné převzetí denní operativy GM/jednatele Podpora pro správu ERP systému Spolupráce při nastavování procesů Vyřizování…

Mzda: 28 000 - 33 000 Kč / měsíc

Are you passionate about customer care and enjoy working in an international environment? Join our dynamic team and be the key contact for our valued customers! Respond to Customer Inquiries: Provide prompt and professional responses to incoming phone calls and emails. Be the Liaison: Connect…

Are you passionate about customer care and enjoy working in an international environment? Join our dynamic team and be the key contact for our valued customers! Respond to Customer Inquiries: Provide prompt and professional responses to incoming phone calls and emails. Be the Liaison: Connect…

Ideální příležitost pro nadšence schopné komunikovat v německém i anglickém jazyce! Do zavedeného týmu zákaznického servisu hledáme další články s pro-klientským přístupem a ochotou pracovat v předem rozvrženém 3 směnném provozu, který lze přizpůsobit vašim potřebám. Čeká vás výborné finanční…

Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc

Office manager

(Praha)

Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office manager. Náplň práce: Administrativní podpora pro kancelář o 7 lidech (evidence smluv, objednávání potřeb pro kancelář, vedení skladové evidence)…

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Pro našeho klienta, společnost zastupující na českém trhu distribuci zdravotnických produktů, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista logistiky a péče o zákazníky. Náplň práce: Příprava a realizace objednávek Komunikace s dodavateli, zákazníky a obchodními zástupci Fakturace zboží a…

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá projektováním dopravních staveb, zejména mostů a silničních staveb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek. Náplň práce: Administrace smluv, zpracování jejich dodatků Vedení evidence…

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Úředník odboru řízení projektů

(Závodní 353, Karlovy Vary, 36006)

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví + 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední…

1 2 3 4 5 6 7 8 9 78

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů