Nabídka práce (1 521)
technická podpora a konzultace návrh technických řešení tvorba cenových nabídek komunikace se zákazníky a dodavateli administrativa občasné výjezdy na montáže a za zákazníky - četnost cca 1x měsíčně
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení odborných posudků a dozoru nad…
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)
Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidence korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…
Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách. V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní. Náplň práce: - zadávání a evidence…
Asistent/ka obchodního oddělení
(Praha)
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na distribuci vlastních produktů v oblasti pro péči o pleť, tělo, ochrana proti slunci, ale i produktů mezinárodních značek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního oddělení. Vaší náplní práce bude: administrativní podpora…
Jste komunikativní osoba a baví Vás cizí jazyky? Disponujete znalostí Angličtiny a k tomu se domluvíte i Italsky nebo Francouzsky? Hledáte své první pracovní uplatnění nebo třeba kariérní změnu? Do týmu zákaznického servisu hledám specialistu pro francouzské či italské zákazníky! Náplň práce: …
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (jednotného hodnocení PSUR, doporučení CMDh a PSUFU (PSUSA follow-up) v návaznosti na výsledky…
Hledáte stabilní zaměstnání na dlouhodobou spolupráci a jste administrativní typ? Máte řidičský průkaz a nevadí Vám občasné výjezdy po klientech či pochůzky? Pokud ano, tak hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis a my se již o vše postaráme. koordinace a plánování činností napříš projekty…
Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc
Pro naši přední módní návrhářku hledáme šikovnou a spolehlivou asistentku, která bude pravou rukou v každodenním chodu a pomůže s různými úkoly spojenými s tvorbou a propagací módní kolekce. Tato pozice nabízí jedinečnou příležitost pracovat v dynamickém prostředí módního průmyslu a být součástí…
Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc
Hledáte stabilní zaměstnání na dlouhodobou spolupráci?Jste pečlivý a gramatika českého jazyka Vám není cizí?Pokud ano, tak nám zašlete svůj životopis!Pro našeho významného klienta hledáme vhodné zaměstnance na pozici Administrace e-shopu. správa a úprava systémových dat k prodávanému sortimentu…
Mzda: 30 000 - 36 000 Kč / měsíc
Zpracování prezentací ke konkrétním tématům Harmonizace stanovisek v rámci oblastí, oddělení (interní i externí) Příprava podkladů a předloh všech oblastí do standardizované podoby Sestavení podkladů pro vedoucího Management jednání, termínových plánů (osobních/projektových) včetně…
Pro nadnárodní výrobní společnost hledáme Sales managera do Otrokovic. Rozvoj obchodu se stávajícími zákazníky Analýza trhu a nových obchodních příležitostí v segmentu B2B Spolupráce na záležitostech souvisejících s prodejem (vyjednávání smluv, kalkulace cen, potvrzení objednávek atd.) Zadávání a…
Obchodní zástupce z kanceláře
(Říčany)
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou a prodejem nerezových materiálů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní zástupce z kanceláře. Náplň práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu Péče o stávající zákazníky a udržování dobrých vztahů s nimi…
Mzda: 32 000 - 40 000 Kč / měsíc
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Profil společnosti: Naším klientem je velmi solidní a dlouhodobě rostoucí společnost, s více jak 15-ti letým působením v oblasti Developmentu a Asset managementu průmyslových a komerčních projektů v rámci ČR a SK. V tuto chvíli, v rámci rozvoje společnosti, hledáme vhodné kandidáty/ky na…
Mzda: 50 000 - 75 000 Kč
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Koordinační pozice pro ambiciózního jedince! Přidejte se k týmu, jako Koordinátor obchodních zakázek. Budete zodpovědní za sledování a řízení obchodních zakázek od začátku do konce Budete spolupracovat s obchodními partnery, interními týmy a zákazníky Provádět analýzu zakázek a identifikovat…
Are you passionate about customer care and enjoy working in an international environment? Join our dynamic team and be the key contact for our valued customers! Respond to Customer Inquiries: Provide prompt and professional responses to incoming phone calls and emails. Be the Liaison: Connect…
Hledáme koordinátor/ku objednávek, který/á by rád/a využil/a angličtinu na denní bázi. Náš tým v Ostravě spolupracuje s klientem, který má pobočky po celém světě. Momentálně hledáme posilu, která by doplnila tým pro EMEA region. Přijímat žádosti o zadání objednávek do systémů a aplikací,…
Pro našeho klienta, mezinárodního výrobce řešení pro analýzu vody, hledáme komunikativní a spolehlivou posilu obchodního týmu pro Českou republiku a Slovensko. Buďte součástí přátelské společnosti, která se významně podílí na ochraně vodních zdrojů. Zpracování dokumentace pro soutěže o zadávání…