Nabídka práce (75)
Administrativní správce nemovitosti
(Horská 6, Trutnov, 541 01)
Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Odpovědnost za finanční řízení české a slovenské pobočky společnosti Příprava a správa firemního rozpočtu Plánování příjmů a výdajů, monitorování rozpočtu Provádění finančních analýz Správa peněžních toků Navrhování investičních příležitostí a strategií Řízení rizik a daňové plánování …
Mzda: 100 000 - 125 000 Kč / měsíc
Odpovědnost za finanční řízení české a slovenské pobočky společnosti Příprava a správa firemního rozpočtu Plánování příjmů a výdajů, monitorování rozpočtu Provádění finančních analýz Správa peněžních toků Navrhování investičních příležitostí a strategií Řízení rizik a daňové plánování …
Mzda: 100 000 - 130 000 Kč / měsíc
Zpracování analýz podle pokynů vedoucího Příprava měsíční uzávěrky Zpracování materiálů pro reporting Příprava dokumentace pro audit Zodpovědnost za plánování tržeb Spolupráce na projektech Spolupráce s ostatními kolegy
Mzda: 60 000 - 65 000 Kč / měsíc
Zpracování účetních a daňových dokumentů Kontrola účetnictví Zpracování tuzemských a zahraničních cestovních příkazů Příprava podkladů k přiznání DPPO, DPH Spolupráce na finančních auditech Zodpovědnost za vedení pokladny
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Monitoring trhu Aktivní vyhledávání nových příležitostí Strategie pro posílení a rozšíření obchodních pozic na zahraničním trhu Propagace výrobků a služeb Spolupráce s kolegy z technického úseku i s managementem Reporting
Mzda: 50 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců Spolupráce s personálním oddělením Odborné poradenství zaměstnancům Zpracování podkladů v interním systému Komunikace s příslušnými úřady Zpracovaní podkladů pro ÚP Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Mzda: 42 500 - 46 000 Kč / měsíc
Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců Spolupráce s personálním oddělením Odborné poradenství zaměstnancům Zpracování podkladů v interním systému Komunikace s příslušnými úřady Zpracovaní podkladů pro ÚP Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Mzda: 42 500 - 46 000 Kč / měsíc
Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců Spolupráce s personálním oddělením Odborné poradenství zaměstnancům Zpracování podkladů v interním systému Komunikace s příslušnými úřady Zpracovaní podkladů pro ÚP Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Mzda: 42 500 - 46 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Analyzování a monitorování finančních dat Spolupráce na jednotlivých projektech Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření Forecasty, rozpočty
Mzda: 58 000 - 65 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta. NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Samostatná účetní
(Londynska 51/2, Liberec, 46001)
Náplní práce je zpracování a účtování přijatých faktur a dobropisů. Účtování interních dokladů, zápočtů, účtování a evidence majetku, kontrola DPH, kontrolní hlášení. Spolupráce při ročních inventarizacích a na roční uzávěrce.
Mzda: 27 000 - 29 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Mzda: 53 000 - 63 000 Kč / měsíc