Nabídka práce (73)
Administrativní správce nemovitosti
(Horská 6, Trutnov, 541 01)
Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
vedení účetního týmu zodpovědnost za účetní operace za oddělení zpracování daní koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek kooperace na vedení mzdového účetnictví sledování změn v legislativě
Mzda: 48 000 - 55 000 Kč / měsíc
zpracování finančních dat společnosti forecasting reporting finanční analýzy spolupráce na tvorbě rozpočtů
Mzda: 48 000 - 60 000 Kč / měsíc
Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Mzda: 40 000 - 55 000 Kč / měsíc
Zpracování mzdových údajů zaměstnanců v souladu s legislativou Komunikace s zaměstnanci ohledně mzdových otázek a problémů Zodpovědnost za správné a včasné výplaty mzdy Spolupráce s oddělením personalistiky a účetnictví Spolupráce na agendě daňového účetnictví
Mzda: 40 000 - 55 000 Kč / měsíc
zpracování finančních analýz a reportů příprava analýz pro jednotlivé projekty dohled nad procesem plateb spolupráce na tvorbě budgetu forecasting spolupráce s externími společnostmi podpora finančního manažera
Mzda: 50 000 - 75 000 Kč / měsíc
zpracování finančních analýz a reportů příprava analýz pro jednotlivé projekty dohled nad procesem plateb spolupráce na tvorbě budgetu forecasting spolupráce s externími společnostmi podpora finančního manažera
Mzda: 50 000 - 75 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Mzda: 53 000 - 63 000 Kč / měsíc
Komplexní vedení a zpracování mezd zaměstnanců Spolupráce s personálním oddělením Odborné poradenství zaměstnancům Zpracování podkladů v interním systému Komunikace s příslušnými úřady Zpracovaní podkladů pro ÚP Dohled nad včasným provedením uzávěrek a daní
Mzda: 42 500 - 46 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Mzda: 53 000 - 63 000 Kč / měsíc
Analyzování a monitorování finančních dat Spolupráce na jednotlivých projektech Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření Forecasty, rozpočty Pravidelný reporting Kooperace odd. napříč firmou i se zahraničními pobočkami
Mzda: 54 000 - 68 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta. NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta. NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
správa pohledávek a závazků ledování likvidity řízení a správa kreditních limitů zákazníků zpracování finančních operací budgeting, forecasting kooperace s ostatními členy účetního, obchodního a Treasury oddělení
Monitoring trhu Aktivní vyhledávání nových příležitostí Strategie pro posílení a rozšíření obchodních pozic na zahraničním trhu Propagace výrobků a služeb Spolupráce s kolegy z technického úseku i s managementem Reporting
Mzda: 50 000 - 60 000 Kč / měsíc