Nabídka práce - Praha (74)
Manažer obchodní skupiny / obchodní zástupce - celá ČR
(Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 14000)
Máte rád/a výzvy? Jste zaměřen/a na výsledky? OBCHODNÍ ZÁSTUPCE / VEDOUCÍ OBCHODNÍ SKUPINY Přes 29 let zajišťuje společnost D.A.S. našim klientům jediné pojištění právní ochrany. Bráníme slušné lidi před nespravedlivostí, nesmysly, byrokracií a neférovým přístupem. Chcete pomáhat lidem a…
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …
Manipulace s vozy na prodejní ploše a jejich doplňování Označování vozů informačními cedulemi Přeprava vozů mezi pobočkami Základní údržba vystavených vozů Péče o prodejní plochu
Mzda: 30 000 - 34 000 Kč / měsíc
Účetní a předpis správy nemovitostí - junior/senior
(Bělehradská 222/128, Praha, 12000)
přebírání účetnictví od předchozích správců nemovitostí průběžné vedení účetnictví SVJ, BD v programu Pohoda zpracování banky, obsluha bankovních účtů, zpracování příkazů k úhradě zpracování účetních závěrek včetně inventarizace rozvahových účtů komunikace a samostatné řešení požadavků…
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Odborný posuzovatel/Odborná posuzovatelka v Oddělení odborných posudků a dozoru nad…
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky Zpracování stanovisek a podkladů pro rozhodnutí v souladu s nařízením o zdravotnických prostředcích nebo nařízením o diagnostických zdravotnických…
Dlouhodobá brigádnická výpomoc – Zadávání farmakovigilančních dat
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).
Dlouhodobá externí spolurpáce – Operátor informační linky Státního ústavu pro…
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu
Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení kontroly ZP
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)
Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Zajišťování administrativní podpory odborných činností odd. KON Plnění funkce správce docházky odd. KON Správa SSL Athena dle potřeb odd. KON
Referent oddelení silničního správního úřadu - ODO
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty
Referent oddělení územního rozhodování - SÚ
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona
Laborant/ka Oddělení biologických metod
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Kontrola kvality laboratorních metod a jejich validace v souladu s příručkou kvality laboratoře Provádění náročných laboratorních prací za použití více speciálních přístrojů s různým programovým vybavením včetně pokročilé diagnostiky závad a jejich odstraňování v rozsahu doporučeném výrobcem a…
Právník/právnička odd. právního a veřejných zakázek
(Havlíčkovo náměstí 700, Praha, 13000)
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 18. 6. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička) s místem…
Mzda: 27 000 - 60 000 Kč / měsíc
Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…
Dlouhodobá brigáda (DPP/DPČ) – oblast výpadků a nahraditelnosti léčiv
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům
Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…
Vedoucí/ho oddělení správy budov a technologií
(Sokolská 1791, Praha, 120 00)
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání technického směru s maturitou, čistý trest. rejstřík. Plat. zařazení dle nař. vl. 341/2017 Sb. Podrobnosti na https://nlk.cz/kategorie/volna-mista/
Referent OST
(Boloňská 478, Praha, 10900)
Bližší informace k výše uvedené pracovní pozici a postup jak se přihlásit do výběrového řízení je uveden na našich web stránkách www.praha15.cz v sekci „volná místa“.
Referent přestupků
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Zajišťování výkonu přestupkové agendy na úseku dopravně správních agend v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.
Opravy osobních vozidel, různých značek. Opravy všech typů komponentů a autopříslušenství. Diagnostika poruch. Objednávky a příjem náhradních dílů, zadávání dat do systému. Další specifický zákaznický servis a údržba vozidel.
Rada/Odborný rada oddělení personálně ekonomické a právní
(Wilsonova 300, Praha, 11000)
Posuzování požadavků financovaných DÚ nad rámec schváleného rozpočtu z hlediska věcnosti, účelovosti a hospodárnosti. Zodpovědnost za inventarizaci majetku DÚ. Komplexní zajištění správy evidence, zařazování a vyřazování majetku DÚ. Zpracování a kontrola tuzemských cestovních dokladů.