První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům.
Výhodou je pokud:
- máte excelentní znalost anglického a uvítáme znalost dalšího evropského jazyka (němčina, italština, španelština, francouzština, polština, ruština, nizozemština) - jste spolehlivý týmový hráč - máte dobré komunikační schopnosti a rádi pracujete s lidmi - jste orientováni na detail - umíte si rozplánovat čas a zvládáte více činností zároveň - jste flexibilní - máte znalosti MS Office produktů jako jsou Word a Excel - jste ochotni se učit nové věci nebo jen hledáte výzvu ve svém životě
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 26090940788 | aktuálnost: 05.10.2024
Zebra Technologies CZ s.r.o.
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Upřesňující informace
Místo pracoviště: Vlněna 526/7, Brno, 60200
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy, Cizince
Zebra Technologies CZ s.r.o.