Nabídka práce (1 603)
Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví
(1, Bukovany, 26272)
Pozice:odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví OC Požadujeme: vysokoškoské vzdělání v oboru zdravotnictví, bezuhonnost Náplň práce: - plánování a potvrzování návštěv u lékařů, předávání zpráv pracovníkům v oblasti zdravotnictví a pacientům; - sestavování, evidování a prověřování…
Servisní poradce/poradkyně
(Ostrava)
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt e-mailem, telefonicky, osobně po předchozí domluvě. Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní přístup, práce s PC, spolehlivost, pasivní angličtina a korejština - je potřeba se domluvit. Směnný provoz: Jednosměnný provoz Poznámka k jazykovým…
Mzda: 30 000 - 60 000 Kč / měsíc
Úředníci ve skladech
(245, Kutná Hora, 28401)
V případě zájmu: x pište na email zamestnaniKH@cz.foxconn.cz x volejte na 800 19 20 19 v PO - PÁ 8 - 15,30hodin x dostavte se osobně na adresu pracoviště Karlov 245, Kutná Hora, v PO - PÁ 8 - 15,30 hodin x dostavte se na výběrové řízení, které se koná každou středu ve 13hod, na adrese pracoviště …
Mzda: 25 350 Kč / měsíc
Referent plánování produkce HT
(Za Panskou zahradou 1018/1, Rudná)
První kontakt emailem: Jana.soukupova@dbschenker.com - Zodpovědnost za přípravu a dokončení skupin objednávek - Spolupráce se skladem - Příprava a odesílání reportů klientovi dle požadavků, pravidelný reporting - Komunikace s celním oddělením a dopravci ohledně přepravních dokladů - Kontrola a…
Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc
Místo výkonu práce: U dálnice, Hostivice Provozní doba: 7-16 hod. včetně víkendů a svátků nabízíme: hlavní pracovní poměr, jistotu dlouhodobé práce, odměnování na základě pracovních výkonů a stanovených cílů, motivační fiannční ohodnocení požadujeme: samostatnost, pacovitost, spolehlivost,…
Administrator/ka
(276, Ovčáry)
OC První kontakt: Kolínská Petra, tel.: 733 691 793, e-mail: petra.kolinska@cz.yusen-logistics.com Náplň práce: Příprava a vyplňování dokumentů denní operativy případně dalších dokumentů dle pokynu nadřízeného Aktivní spolupráce s ostatními DPT na zajištění bezproblémového plnění denního plánu…
Mzda: 30 000 - 38 000 Kč / měsíc
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Martina Tuláčková, e-mail: hr@luminarymedia.online Požadujeme: perfektní znalost anglického jazyka. Směnný provoz: Nepřetržitý provoz
Mzda: 30 000 Kč / měsíc
Asistent/ka
(Praha)
Kontakt: Okunska Tetiana, e-mail: wagnerstays@gmail.com Směnný provoz: Pružná pracovní doba
Mzda: 26 000 Kč / měsíc
Asistent / Asistentka vedení společnosti (20-40 hodin týdně)
(Vítkovická 1994/22, Ostrava, 70200)
1. kontakt e-mailem. CV zašlete na kremenkoval@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky. Požadavky: VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru); praxe v oblasti administrativy nejméně 3 roky; znalost práce s MS Office …
Mzda: 28 000 Kč / měsíc
Telefonní asistent / asistentka - DPP
(Volgogradská 2512/109, Ostrava)
1. kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: 775 666 611, e-mail: m.te@email.cz Hledáme zkušeného telefonistu/zkušenou telefonistku pro zjištění služeb u stávajícího operátora a navolávání schůzek obchodnímu zástupci. Požadujeme: praxi u mobilního operátora, výborné komunikační dovednosti, příjemný hlas…
Reservations Agent
(Nebovidská 459/1, Praha, 11800)
Kasalová Jitka, tel.: 233 088 615, e-mail: jkasalova@mohg.com Nutná znalost angličtiny a španělštiny na komunikační úrovni. Zaměstnanecké výhody: Jídelna, příspěvek na dopravu, MultiSport karta a mnohé další Směnný provoz: Dvousměnný provoz
Mzda: 35 000 Kč / měsíc
Administrativní pracovník/ce
(Dobrovského 1074/40, Praha, 17000)
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Taťana Hryhulková, tel.: 771139105, e-mail: info@ketrin-esthetic-centr.cz Náplň práce: - Jedná se o administrativní činnost v kanceláři, vyřizování telefonů a emailů, zpracování objednávek, Požadujeme: - praxe v kosmetickém salonu výhodou - odolnost vůči stresu a…
Mzda: 21 300 Kč / měsíc
Sekretáři (všeobecní)
(Sázavská 915/6, Praha)
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Mgr. Filip Lukačovič, e-mail: filip.lukacovic@bdolegal.cz Pozice je určená pro uchažeče mluvící plynně turecky a anglicky. Základy češtiny výhodou. Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Administrativní pracovník/ce (NJ)
(nám. Míru 152, Klatovy, 33901)
POŽADUJEME: znalost práce na PC, aktivní znalost NJ Osobní kontakt možný po předchozí domluvě na adrese nám. Míru 152 (vchod je z ul. Čs. Legií 152 - z druhé strany České spořitelny) - p. Ferus, tel.: 603 270 101, e-mail: personalni@jobnext.cz Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Mzda: 38 000 - 45 000 Kč / měsíc
Administrativní pracovníci
(Nádražní 39/76, Praha)
Kontakt: Balobanova Julie Mgr., e-mail: julie.balovanova@unordi.com Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání, vede příslušnou dokumentaci a zajišťuje další věci, které…
Mzda: 24 000 - 26 000 Kč / měsíc
Administrativní a pomocný manipulační pracovník
(Hillebrantova 1280/11, Praha)
Pengfei Xin, e-mail: xinpf11@gmail.com Požadujeme: Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, ale i týmový práce. Jedná se o velmi rozmanitou práci - komunikace se zákazníky, řešení reklamací, úprava webových stránek společnosti, pomoc při inventurách skladu, balení, manipulaci a expedici výrobků, a…
Mzda: 23 500 Kč / měsíc
Account Reconciliation Officer I
(Palachovo náměstí 726/2, Brno, 62500)
Hlavním úkolem Reconciliation týmu je správně promítnout zůstatky na externích účtech do interního systému. Vaší zodpovědností bude: • dohlížet na automatické zpracování pohybů cenných papírů a financí • vypořádat a zpracovat bankovní výpisy a výpisy z pohybu cenných papírů • prozkoumat a sledovat…
Staff Associate, Customer Relations
(Palachovo náměstí 726/2, Brno)
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou,…
Asistent/ka oddělení bankovního sektoru
(Chelčického 54/9, Písek, 39701)
Náplň práce: - kompletní administrativní činnost. Požadujeme: - uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk.B. Nabízíme: zaškolení, nadstandardní finanční ohodnocení. Pracovní doba od 9h do 15 h. Vhodné i pro absolventy. KONTAKT: p. Vorlová - vorlovazdenka@seznam.cz Směnný provoz…
Mzda: 27 000 - 35 000 Kč / měsíc