Společnost Ooni v září vyhlásila výběrové řízení na pozici, o niž sní nejeden milovník pizzy. Hodlá totiž zaměstnat deset ochutnávačů, jejichž náplň práce bude jednoduchá: jíst pizzu a vylepšovat její recepty. Nové zaměstnance společnost vybere na základě pizzy, kterou zájemci sami upečou. Buď podle receptu Ooni nebo svého vlastního.
Vybraní ochutnávači budou testovat nové produkty a poskytovat společnosti zpětnou vazbu. Předchozí zkušenosti s děláním pizzy budou proto velkou výhodou. Nejdůležitějšími kritérii jsou však podle společnosti nadšení pro vaření a láska k pizze. „Ooni hledá začátečníky i profesionální pizzaře,“ uvedla pro server CNBC spoluzakladatelka společnosti Darina Garlandová.
Potetuj se a máš sto let pizzu zdarma, lákala restaurace. Zájemců bylo moc |
Výše platu se bude odvíjet od zkušeností zaměstnance a času, který do práce investuje. Ochutnávači si totiž mohou vybrat, kolik hodin denně budou své nové roli věnovat. Tito lidé budou placeni jako pracovníci na volné noze a pizzu budou připravovat doma v přenosných troubách Ooni. Fotografie svých výtvorů pak zveřejní na sociálních sítích a rozšíří je do povědomí ostatních.
Tři sta dolarů denně Ooni zaplatí těm ochutnávačům, kteří pizzu doposud pekli jen doma a s její profesionální přípravou nemají žádné zkušenosti. Tisíc dolarů nabídne těm zaměstnancům, jež pizzu v minulosti vyráběli pro velké davy. Tito uchazeči by měli také umět zacházet s kamerou. Podmínkou pro přijetí je totiž i video, na kterém potencionální ochutnávači své dovednosti prokáží.
Grilovací techniky a milionová dovolená
Může se hodit |
Společnost Ooni není jediná, která hodlá zaměstnat nové jedlíky. Letos v srpnu vyhlásila výběrové řízení na podobnou funkci i společnost Reynolds Kitchen, jež v USA vyrábí potravinářské folie (psali jsme zde). V rámci své marketingové kampaně nabídla odměnu 10 tisíc dolarů (zhruba 220 tisíc korun) a plně hrazené ubytování tomu nadšenci, který navštíví světová města a objeví nové techniky grilování.
Mexická sít hotelů Vidanta zase hledala zaměstnance, který stráví rok na dovolené u moře a zážitky z ní bude sdílet na sociálních sítích. Za reklamu, kterou poskytne hotelu a jeho okolí má dostat 120 tisíc dolarů, tedy přibližně 2, 7 milionu korun (více zde).