Byznys na cestách - lidé vyměňují rušné kavárny za sdílené kanceláře

Komerční sdělení | 16.01.2017

Letiště, hotelové lobby, auta nebo kavárny jsou pro manažery častým improvizovaným pracovištěm. Jak ale vyplývá z průzkumu společnosti Regus, v naprosté většině je na těchto místech práce zúžena jen na vyřizování telefonů a e-mailů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Byznys na cestách - lidé vyměňují rušné kavárny za sdílené kanceláře

Za obchodem putuje stále více lidí, a to i v rámci České republiky. Ať už jde o manažera vyslaného na služební cestu, podnikatele cestujícího za klienty nebo třeba dispečera v oblasti přepravy, velmi často řeší otázku: Kde najít vhodné prostředí pro klidnou a efektivní práci. Lobby hotelů nebo rušné kavárny se přitom neukazují jako vhodná volba.

Dle průzkumu, který provedla globální společnost Regus, zvládají lidé v improvizovaném prostředí například zmíněných kaváren pracovat maximálně 20 minut. Ze 44 000 dotazovaných respondentů z více než 100 zemí téměř polovina uvedla, že kavárny či veřejná doprava poskytují vyhovující prostředí pro kontrolu e-mailové komunikace. Zbylých 41% nereaguje na e-maily během cestování vůbec.

Dotazník pojmenoval několik důvodů, proč je pro manažery složité vyřizovat pracovní záležitosti během cest. K hlavním patří nízká míra soustředění na složitější práce typu ověřování a schvalování dokumentů či konferenční hovory. O soukromí, důležitém při práci s citlivějšími informacemi, nemluvě. Při cestování autem je vyřizování pracovních záležitostí ještě složitější. 39 % respondentů uvedlo, že jim vozidlo poskytuje přijatelné zázemí pro vyřízení rychlého telefonátu. Horší je to s konferenčními hovory, zejména kvůli zvýšené pravděpodobnosti ztráty signálu.

Téměř čtvrtina respondentů raději stráví až půl dne v obchodních salóncích na letištích, tzv. business lounges (23 %) a vyřídí své pracovní úkoly odtud. Takové prostředí jim poskytuje potřebné soukromí a klid. Pětina respondentů zde zvládne pohodlně vyřídit i konferenční hovory, odpovědět na e-maily nebo zkontrolovat a potvrdit dokumenty.

A právě na letiště se zaměřila společnost Regus, která po celém světě provozuje síť servisovaných flexibilních kanceláří. Jedná se celkem o 2 850 business center v 1 000 městech a 107 zemích. Z toho 10 se nachází v České republice. Praha se tedy zařadila mezi takové metropole jako Bombaj, Paříž nebo Londýn. Regus se tak úspěšně snaží prohloubit trend sdílených kanceláří a přináší kýžené flexibilní pracovní zázemí, které lidé na cestách vyžadují. Mohou tím pádem krátkodobě využít soukromé a plně vybavené prostory, které jim jsou dostupné kamkoliv letí a kdykoli je třeba.

Společnost Regus se proto zaměřila i na pražské Letiště Václava Havla. „O sdílené kanceláře konkrétně v Praze a dalších větších městech je větší zájem. Je tu vyšší koncentrace pracovníků, kteří přijíždějí jen dočasně kvůli obchodu, školení apod. Naše flexibilní kancelářské řešení využijí jak jednotlivci, tak i firmy. V Praze jsme nově otevřeli pracovní centrum na Letišti Václava Havla. Centrum disponuje plně vybavenými kancelářemi, zasedacími místnostmi a business loungí, kterou krátkodobě využijí hlavně klienti před odletem či po příletu. Nachází se v budově Europortu pár kroků od terminálu 1 a s terminálem 2 je přímo propojeno polokrytým nadúrovňovým můstkem,“ uvádí Karel Pelán, ředitel společnosti Regus v České republice.

A co sdílené kanceláře přinášejí za výhody? Nejen, že jsou velice praktické a reprezentativní, ale i cenově výhodné. Lze si je totiž pronajmout na pár hodin nebo pár dní v týdnu. Nemusíte tedy řešit zbytečné výdaje za měsíční nájem často prázdné kanceláře. Pronájem je možný už od jedné hodiny. Regus však vychází vstříc i celosvětově působícím společnostem, které zde mohou získat stálé kancelářské zázemí na libovolnou dobu. Velkým plusem je také to, že období pronájmu lze měnit bez jakýchkoliv sankcí, jak je potřeba.

Sdílené kanceláře společnosti Regus na Letišti Václava Havla nabízejí několik možností plně servisovaného pracovního prostředí: privátní kanceláře, zasedací a jednací místnosti nebo designový business lounge. Vše samozřejmě s profesionálními recepčními a asistenčními službami, vysokorychlostním připojením k internetu, úklidem a gastro servisem. Rušným improvizovaným kancelářím odzvonilo, sdílené kanceláře od Regusu jsou trend! Ať už letíte kamkoliv.

O společnosti Regus

Regus je největším poskytovatelem flexibilních pracovních prostor na světě. Provozuje síť 2 850 center v 1000 měst ve 107 zemích a poskytuje služby 2,3 miliónu zákazníků. Prostřednictvím naší pestré nabídky kanceláří a díky rozvíjejícímu se modelu mobilní, virtuální kanceláře a službám v oblasti zajištění náhradního pracoviště v případě nenadálé události umožňujeme jednotlivcům a firmám pracovat tam, kde chtějí, kdy chtějí a jak chtějí v různých cenových hladinách. Našimi zákazníky jsou úspěšní podnikatelé, začínající firmy i významné nadnárodní korporace. Více informací naleznete na webu www.regus.cz.